پاک بحریہ کا جہاز پی این ایس شمشیر خصوصی دورے پرعمان پہنچ گیا

پاک بحریہ کا جہاز پی این ایس شمشیر خصوصی دورے پرعمان پہنچ گیا

اسلام آباد(نیوزلیب)پاک بحریہ کے جہاز پی این ایس شمشیر نے مسقط کی بندرگاہ سلطان قابوس کا دورہ کیا، پاکستان کے دفاعی اتاشی نے پی این ایس شمشیر کا استقبال کیا ۔

پاک بحریہ کے ترجمان کے مطابق پی این ایس شمشیر ریجنل میری ٹائم سکیورٹی پٹرول کے سلسلے میں خلیج عرب اور شمالی بحر عرب میں سکیورٹی آپریشنز پر مامور ہے۔جمعرات کو مسقط کی بندرگاہ سلطان قابوس کے دورے پر پہنچا ہے ۔

ترجمان پاک بحریہ کے مطابق میری ٹائم سکیورٹی آپریشنز کا مقصد بحری تجارتی راہداریوں کو قومی اور عالمی تجارت کیلئے محفوظ اور پر امن بنانا ہے۔انہوں نے یہ بھی بتایا کہ مطابق سلطان قابوس آمد پر پاکستان کے دفاعی اتاشی نے پی این ایس شمشیر کا استقبال کیا۔

ترجمان پاک بحریہ کے مطابق جہاز کے کمانڈنگ آفیسر نے سید بن سلطان بیس کے کمانڈنگ آفیسر سے ملاقات کی۔ جہاں دونوں اعلیٰ افسران نے ملاقات کے دوران پیشہ ورانہ باہمی دلچسپی کے امور اور خطے میں سیکیورٹی کی صورتحال پر پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

اس موقع پر سلطان آرمڈ فورسز کے آفیسرز جوانوں نے پاک بحریہ کے جہاز کا دورہ کیا۔ترجمان پاک بحریہ کے مطابق پی این ایس شمشیر اور رائل نیوی آف عمان کے جہاز النصیر نے مشترکہ بحری مشق میں بھی حصہ لیا۔

اس حوالے سے پاک بحریہ کے ترجمان کا کہنا ہے کہ میری ٹائم سکیورٹی آپریشنز کا مقصد بحری تجارتی راہداریوں کو قومی اور عالمی تجارت کیلئے محفوظ اور پر امن بنانا ہے۔